Daha önceki yıllarda olduğu gibi, 2024’ün de markaların fırsat buldukça kampanyalar yapacağı bir yıl olacağını vurgulayan Bozkurt, “2023’te ilk defa 1 milyonun üzerinde bir pazar elde edilmiş olsa da 2024 yılında ise daha farklı bir tabloyla karşılaşacağımızı öngörüyoruz. Araç fiyatlarında yükseliş, kredi maliyetleri, krediye ulaşmada zorluk ve kısıtlar, pazarın yüzde 30-35 civarında daralmasına yol açabilir. Bu noktada otomobil ve hafif ticari dahil olmak üzere 750-800 bin civarında bir pazar hacmi gerçekleşebilir” değerlendirmesini yaptı. Bozkurt, Toyota olarak önümüzdeki yıl pazarın büyüklüğüne göre yüzde 10’luk bir paya sahip olacaklarını kaydetti.
Related Posts
Jaguar, tam 80 yıllık logosunu değişti: İşte yenisi!
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Dünyanın en bilindik logolarından birine sahip olan Jaguar, radikal bir değişikliğe gitti. İşte yeni logosu...
iPhone 16’nın kamera tuşuna ‘nihayet’ dedirten bir özellik geliyor!
- Seher Alp
- 19 Kasım 2024
- 2 min
- 0
iPhone 16'nın kamera tuşuna nihayet dedirten bir özellik geliyor. Peki, bu özellik ne ve ne…
Steve Jobs’ın özel projesiydi! Apple, o ürüne geri döndü
- Seher Alp
- 19 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Apple televizyon seti için çalışmalar hızlandı. Steve Jobs'ın projesi olarak başlatılan televizyonda neler oluyor?